poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Rozdział 3 - Nowa piosenka .

Violetta

Jejku ten chłopak jest po prostu boski.....
Czuję , że moje nogi robią się jak z galarety....
-Wszystko dobrze? - pyta zaniepokojony
-Ttak...chyba...tak...jest okej...-trochę się stresuję
-Przepraszam.....
-Nie to nie twoja wina....niezdara ze mnie .......
-Przestań....to naprawdę jest tylko i wyłącznie moja wina.......-zaczeliśmy się przekomarzać.
-Dobrze...czy będziemy tutaj tak stać i się kłócić....
-Leon...jestem Leon - wyciąga dłoń
-Mhm...Miło mi ja jestem Violetta - łapię za jego rękę
-Hmm...piękne imię dla pięknej dziewczyny
Uśmiecham sie i czuję , że się rumienię......
-Wiesz....Leon chyba już na mnie pora....wybacz- mówię po czym odchodzę a wręcz odbiegam
-To pa ! Do zobaczenia-słyszę jak mówi , odwracam się i macham na pożegnanie  .
Jejku....jaki on jest przystojny....dziwię się , że ktoś taki jak ona chciał ze mną rozmawiać...i w dodatku prawić mi komplementy....to doprawdy wielka nowość w moim do tej pory dość nudnym życiu...

Leon

WoW! Ta dziewczyna...znaczy Violetta była po prostu śliczna......i w dodatku taka nieśmiała co tylko dodawało jej uroku.....
Mam nadzieję , że jeszcze kiedyś się spotkamy......Do tej pory moją jedyną dziewczyną była Ludmiła Ferro...ale ona naprawdę nie była warta uwagi jaką jej poświęcałem....w dodatku kiedyś byłem taki jak Ferro....arogancki , zarozumiały , chamski....teraz natomiast jestem .... znaczy tak mi się przynajmniej wydaje .... porządnym gościem....
Ale ta Violetta....doprawdy.....mimo iż znamy się zaledwie od kilku minut to już teraz czuję , ze na dłużej zagościła w mojej głowie  jak i nie w sercu........

Ludmiła

-Natalia! Mówiłam ci to już wiele razy ale jak widać ty mnie nie słuchasz!-zaczęłam krzyczeć na Naty .
-Ale Ludmi robię wszystko tak jak mi kazałaś....-mówi nieśmiało hiszpanka
-Nie...nie....i jeszcze raz nie....nie tak ci mówiłam....przecież wielokrotnie pokazywałam ci jak masz mi malować serdeczny palec....
-Ale Lu....
-Aaaaa- zaczęła ją uciszać
-Al...
-Cisza! Natalio...pamiętaj jeżeli chcesz się ze mną kłócić to z góry mogę ci powiedzieć , że jesteś skazana na porażkę. - upomniałam ją
-No dobrze...- odeszła ze spuszczoną głową a ja tylko uśmiechnęłam się pod nosem....W pewnej chwili dostrzegłam Verdasa , który zmierzał do studio.....był taki ....jakiś....rozkojarzony?
Pora to sprawdzić.
Podeszłam do niego.
-Cześć Leonku!
-Oh...nie to znowu ty-powiedział niemiło
-Ojj....Czemu jesteś taki niemiły dla swojej byłej dziewczyny?
-Ludmiła....chcesz zatruwać komuś życie?
-Może....
-To trafiłaś pod zły adres-powiedział po czym ominął mnie i poszedł w swoją stronę .
Tyle miesięcy byliśmy razem a on mnie tak traktuje....Kiedyś byliśmy prawdziwą elitą...ale on wolał staczać się z tymi prostakami....Cóż...jego życie jego sprawa.....

Wieczorem

Leon

Ta Violetta przez cały dzień siedzi mi w głowie .....Nie mogę przestać o niej myśleć....chciałbym wstać i pójść do niej....zobaczyć ją....tylko jest jeden problem....nie mam pojęcia gdzie ona mieszka....nawet nie mam jej numeru.....Póki co muszę zdać sie na los.....
W tym momencie mam zamiar po komponować trochę...Mam zamiar stworzyć piosenke z myślą o nowo poznanej dziewczynie .

Hablemos de una vez
Yo te veo pero tú no ves
En esta historia todo está al reves
No me importa esta vez
Voy por ti , voy
Hablemos de una vez
Siempre cerca tuyo estaré
Aunque no me veas, mírame
No me importa esta vez
Voy por ti
Voy por ti,
Voy por ti
Voy por ti
Ta piosenka zapowiada się niesamowicie.....a to wszystko z prostego powodu - jest robiona z myślą o przepięknej szatynce...

==========================================================================
Nowy rozdział , jaki jest waszym zdaniem? ;}
Proszę was piszcie swoje opinie w komentarzach....one mnie niemiłosiernie motywują i dają chęć do pracy ;p
Póki co wymagam jedynie 2 komentarzy .... to naprawdę nie dużo....proszę was......;'[
W kolejnym rozdziale.
-Leon próbuje odnaleźć tą dziewczynę  
-Spotkanie Marco i Fran
I wiele , wiele więcej...zapraszam ;D
PA<3

3 komentarze:

  1. C U D N Y !
    Skad ty bierzesz tyle energii ? No nic ....
    Czekam na kolejne cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;]
      Już niedługo dodam tylko musi być jeszcze jeden komentarz ...ciekawe czy będzie ;(

      Usuń
  2. FAJOWY <333
    ta piosenka....super!
    jeszcze z myslo o violi ;)))
    normalnie BOMBA <3
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie motywuje <3
Dziękuje za wszystkie ;)